Türk Lezbiyenlere Benziyorum (How I Met Your Mother)

20 Temmuz 2010
CBS televizyonunda yayınlanan How I Met Your Mother (Annenizle Nasıl Tanıştım) dizisinden bir sahne.

Robin restoranda biriyle yemek yiyor. Önceki konuşmalarından biliyoruz ki, ilk buluşmalarda kendini frenleyebilmek için bacak kıllarını almama kararı var.

Ancak buluştuğu doktoru çok beğenince gecenin farklı ilerlemesini istiyor. Bunun için de Lily'den acilen tıraş bıçağı getirmesini istiyor.


Robin: Lily (gelmezsen) tıraşlamama gerek kalmayacak. Kıllar bacaklarımda dalgalanacaklar.
Lily: Kusura bakma, şu anda gelemem.
Robin: Lily, bacaklarımı bu halde görmemeli.Türk bir lezbiyene benziyorum!

Türk lezbiyen??? Kıllı bacak???

Valla ne alaka bilmiyorum. Buyrun işte bu da videosu: (Bu Türk izini paylaşanlar olmuştu. Ama Umut Balkan videosunu da gönderdi. Eksik olmasın.)

8 Yorum:

Efe dedi ki...

ben de ilk izlediğimde anlam verememiştim bunun nesi komik diye ancak ekşide konuyla ilgili birisinin yorumu vardı "Türkler genelde vücutları kıllı olur buraya bir gönderme yapılmış" şeklindeydi. düşününce mantıklı yani.

aslolan dedi ki...

Yine How I Met Your Mother'da jennifer Lopez'in olduğu özel bölümde adam 'Kahve ister misin?' diyordu,Jennifer Lopez 'Hayır.' diyince adam tüm kahve çeşitlerini getirip sayıyor,Jennifer Lopez türk kahvesini seçiyodu.

Adsız dedi ki...

tamam da benim bildiğim türkler kumral olduğundan normal derecededir ama onlar bizi yarı arap falan zannettikleri için normaldir diyorum.

Adsız dedi ki...

türk lezbiyen derken belkide travestileri kastetmişlerdir çünkü maşallah bizde bol bol var artık...

Adsız dedi ki...

Kanadalılara bir o kadar göndermede bulunuluyor. Bir de bize bulunsa ne olacak snki

Adsız dedi ki...

Kanadalılara bir o kadar göndermede bulunuluyor. Bir de bize bulunsa ne olacak snki

Adsız dedi ki...

Bir bölümde de neydi adı hatırlamıyorum şu arcadian önünde ted ile tanışan kız tartışırlarken türk kıllarıyla ilgili birşey söylüyordu yine. Amma takmışlar türk kıllarına. Halbu ki kadın erkek koltuk altı kıllarını bile almayan bir sürü millet var. Onu geçtim bizim lezbiyenlerde mi kıllıymış :) burdan öğreniyorum. Kahvemiz ve kılımızla tanınıyoruz demek ki oralarda. Hakikaten bizi araplarla karıştırıyorlar diycem arapların kıllı oluşuyla ilgili bir bilgim yok. Ama yurt dışında birsürü ülke bizi osmanlıdan dolayı zamanında araplar da osmanlıda da araplar felan vardı ya hani onların ülkede osmanlı devletinin vatandaşı olarak araplar yaşamış onlarda türkleri araplarla aynı zannetmiş olabiliyorlar. Misal Brezilyada.

Unknown dedi ki...

koltuk altı kıllı hiç Türk kızı görmedim ama çoook turist gördüm. sultanahmette gezerken raslayabiliyosunuz böylelerine, tipine baksan süper, bi kaldırıyo kolu bööğğg! kendilerine baksın aşüfteler :D

Yorum Gönder