Smallville: İstanbul'daki İnsan Ticareti

23 Aralık 2010
2007 yılından bir Türk izi. Şu anda 10. sezonu yayınlanan Smallville dizisinin 6. sezonunun 20. bölümü.

Malum, dizimiz Superman'in gençlik yıllarında geçiyor. Daha çok da gençleri hedeflediği için doğrusu ben hiç seyretmedim.

Bu sahnede (anladığım kadarıyla) Clark Kent sevgilisine bir haber için görevlendirildiğini söylüyor.

Bunun üzerine kız da Her Yerde Türk Var'ı ilgilendiren soruyu soruyor: "İstanbul'daki insan ticareti haberi için Fletcher'la mı gidiyorsun?"

Bu Türk izini (ve klibi) Recep Boğatepe gönderdi. Elleri dert görmesin.

3 Yorum:

Recep Boğatepe dedi ki...

merhaba Ersan bey ben Recep kusura bakmayın size pek bilg veremediğim için sizde elinizden geldiği kadarıyla bişeyler yazmışsınız şöyle biraz bilgi verim açıklamayı değiştirirsiniz o karedeki kız chole clark'ın eski sevgilisi ve o bölümdede en yakın dostu.Chole'nin karşısındaki çocuk jimmy Chole'nin sevgilisi yani bu karede clark yok.

HerYerdeTürkVar dedi ki...

Recep, düzeltmeler için çok teşekkürler. Yeni Türk izlerini de bekliyorum. :)

Recep Boğatepe dedi ki...

elimden geldiğince yardım etmekten zevk duyarım

Yorum Gönder